۱۳۸۷ خرداد ۲۷, دوشنبه

توفان ترک های بدون دروازه بان چک را درهم کوبید

درادامه رقابت های فوتبال یورو 2008 ، تیم ملی ترکیه در یک شگفتی دیگر توانست بازی 2 بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر2 به سود خود پایان دهد.

در این مسابقه تیم ملی چک که تا اواسط نیمه دوم ، با برتری بر ترکیه در رویای صعود از گروهA بود بناگاه با توفان ترک ها مواجه و در میان بهت و ناباوری هواداران پرشمارش، از گردونه مسابقات حذف شد .

ترکیه پس از به ثمر رساندن گل اول خود ، یک بازی رو به جلو و زیبا را در پیش گرفت و در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی ،‌دو گل دیگر نیز وارد دروازه حریف کرد .

در وقت اضافی این بازی نیز ،‌دروازه بان ترکیه مرتکب خطای عمد شد که چون این خطا در جریان بازی نبود، داور پنالتی نگرفت ولی با نشان دادن کارت قرمز ،‌ او را اخراج کرد .

در این شرایط ، مربی تیم ملی ترکیه که هر سه تعویض اش را انجام داده بود ،‌ ناچار شد یکی از بازیکنان خود را با پوشاندن پیراهن و دستکش دروازه بان به عنوان سنگربان دقایق وقت اضافی انتخاب کند.

در این لحظات ، چک ها که امیدوار بودند بتوانند گل مساوی را بزنند و در ضربات پنالتی ، از غیبت دروازه بان حرفه ای ترکیه، برای خود یک پیروزی بسازند ، بر حملات خود افزودند که دفاع همه جانبه ترک ها حتی نگذاشت توپ به دستان دروازه بان جدیدشان برسد تا آن که داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد.
در این بازی ،‌داور به یکی از نیمکت نشینان چک نیز کارت زرد داد

هیچ نظری موجود نیست: