۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

گرامیداشت قیام خرداد ۸۵ ملت آذربایجان همزمان با بازی تیم ملی در اردبیل

دیروز جمعه بازی تیم ملی فوتبال ایران در آیین افتتاح ورزشگاه دایی برابر سایپای کرج در اردبیل برگزار شد.این بازی دوستانه که همزمان با دومین سالگرد اعتراضات خرداد ۱۳۸۵ آذربایجان با حضور هزار نفر تماشاگر اردبیلی برگزار شد بهانه ای شد تا تماشاگران با استفاده از جو موجود به سر دادن شعارهای ملی دست بزنند.

هزاران نفر یا سر دادن شعارهای ” اونوتماریق قیامی ، ائشیتسین تیم ملی” - ” علی دایی وار اولسون - شوونیست تیمی خوار اولسون” - ” یاشاسین آذربایجان” - ” اردبیللی اویاقدی - لسانیه دایاقدی ” یاد و خاطره قیام خرداد ۸۵ آذربایجان را گرامی داشتند. که در این موثع به دستور سرتیپ رضا زاداه ؛ فرمانده نیروی انتظامی اردبیل یگان ضد شورش به محل استادیوم اعزام شده اند. این نیروها مجهز به انواع لوازم ضد شورش بودند که تعداد این نیروها بیش از 1500 نفر می رسید.

هم اکنون اردبیل به پادگانی نظامی مبدل شده است نیروهای انتظامی و مامورین اطلاعات در سطح شهردر حال گشت هستند در میادین اصلی شهر ماشین های نیرو ی انتظامی مستثر شده و جلوی تمامی بانکها مامورین نیروی انتظامی نگهبانی می دهند.

لاذم بذکر است که تیم ملی فوتبال ایران از روز یکشنبه به مدت پنج روز اردوی آمادگی خود را برای بازی روز‪ سیزده خرداد در مقابل امارات متحده عربی در اردبیل برگزار کرد

هیچ نظری موجود نیست: