۱۳۸۶ اسفند ۲۴, جمعه

شيخ لاري در لبه تيغ!

عملکرد تيم تراکتورسازي در بازي خانگي با داماش موجب شد تا هواداران تيم تبريزي از خود واکنش نشان دهند.
تراکتورسازي در اين بازي خانگي در ثانيه‌هاي پاياني از شکست نجات يافت و به يک امتياز قناعت کرد!
عده‌اي از هواداران تراکتورسازي در اين ديدار به عملکرد احد شيخ ‌لاري معترض شدند و سرمربي تيم تراکتورسازي نيز از خود واکنش نشان داد که اين موجب بروز برخي از مسايل حاشيه‌اي در جريان و پايان بازي شد
آنچه که مسلم است فوتبالدوستان تبريزي حق دارند نسبت به آينده تيم تراکتورسازي بيم داشته باشند چون تيم آنها با 18 امتياز از 13 مسابقه در مکان هشتم جدول گروه A قرار دارد و بعد از تيم شموشک داراي ضعيف‌ترين خط حمله است، در چنين شرايطي صعود تيم تراکتورسازي به مرحله پلي آف سخت به نظر مي‌رسد.
به هر صورت تساوي دو بر دو موقعيت احد شيخ‌لاري را در راس کادر فني تيم تراکتورسازي خطر انداخته است، چه خوب بود اين مربي در قبال واکنش‌هاي طرفداران تيم تراکتورسازي از خود صبوري نشان مي‌داد و يک لحظه خود را جاي آنها قرار مي‌داد.درچنين شرايطي برخي منابع ازحضوراكبرميثاقيان سرمربي معزول راه آهن درراس كادرفني تيم تراكتورسازي خبر مي‌دهند اين درحالي است كه يكي از مسولان باشگاه مذكور مي گويد: ما مذاكره‌اي با اكبر ميثاقيان نداشته‌ايم و برنامه‌اي هم براي بركناري احد شيخ لاري نداريم.
تيم تراكتورسازي سالهاي سال است كه درحسرت صعود به ليگ برتربسر مي‌برد و براي رسيدن به اين مهم ميلياردها تومان نيز هزينه كرده است اما ... هر چند كه در اين فصل هنوز شانس صعود به مرحله پلي آف و ليگ برتر را از دست نداده است.
به هرصورت هيچ كس توهين به احد شيخ لاري و بازيكنان تراكتورسازي را تاييد نمي‌كند اما آنها هم نبايد انتظار داشته باشند كه باشند كه بعد ازتساوي در خانه تشويق شوند

هیچ نظری موجود نیست: