۱۳۸۷ خرداد ۱۰, جمعه

هلاكت 3 تروريست خارجي و ايراني در مرز بازرگان

خبرنگارتابناك در اروميه از هلاكت 3 تروريست خارجي و ايراني در مرز بازرگان خبر داد.

بنا بر اين گزارش، با هوشياري پاسداران ايراني، شب گذشته 3 تن از شبه‌نظاميان گروهك پژاك كه وارد كشور شده بودند، در منطقه عمومي بازرگان از توابع ماكو در كمين نيروهاي ويژه بومي قرارگاه حمزه سيدالشهدا افتاده و به هلاكت رسيدند.

جنازه هر 3 تن به دست نيروهاي ايران افتاد و با بررسي به‌عمل آمده مشخص شد يكي از آنان يك ايراني مشهور به «حاتم كچل» است كه از جانب شاخه ايراني گروه تروريستي پ.ك.ك فرمانده منطقه ماكو بوده است.فرد ديگر يك زن از اتباع سوريه به نام صليبه است كه معاون او بوده و سومي مردي از اتباع تركيه است.

اين چندمين بار است كه نيروهاي بومي و كرد سپاه با عملكرد دقيق خود و نيز شناخت خوب از منطقه بر هم زنندگان امنيت مردم را به دام مي‌اندازند.

از تروريستها همچنين مقاديري مهمات جنگي، بي‌سيم، تلفن ماهواره‌اي ثريا و نيز دوربين ديد در شب به دست آمده است. با توجه به تجهيزات تروريستها، ماموران امنيتي مي‌توانند روشن كنند كه آنان از سوي كدام كشورها حمايت مي‌شوند.

با وجود آن كه نام پ.ك.ك در ليست گروه‌هاي تروريستي وزارت خارجه آمريكاست، تا كنون گزارشهاي متعددي از ملاقاتهاي كاري سران شاخه ايراني پ.ك.ك با مقامات آمريكا منتشر شده كه از سوي آمريكا تكذيب نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: