۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

گیرم که می زنید، گیرم که می برید، با رویش ناگذیر جوانه چه میکنید؟

بعد از چهار سال فعالیت مداوم در راه تحقق آرمانهای آزادیخواهانه ملت آذربایجان دیگر عادت کرده ایم به بستن ها، زدن ها و کوبیدن ها از طرف دشمن. دشمن یا همان شوونیزم فارس همواره با هزاران ابزار خود در نبردی نا برابر ضربات سهمگینی بر پیکر نحیف مبارزات حق طلبانه ملت آذربایجان وارد نموده است اما خوشحالیم که ملت تورک آذربایجان مثل تمام تاریخ در برابر این ضربات استقامت نموده و به امید هوای تازه قدم بر میدارد. نکته قابل توجه در این میان احساس وظیفه در قبال ادامه فعالیت رسانه های غیر وابسته به احزاب سیاسی است چرا که این رسانه ها نه از امکانات مالی تریبون های احزاب برخوردارند و نه نیروی انسانی در خور. البته این مسئله ناقض این نیست که ما همگی در یک جبهه و در مقابل یک دشمن سرگرم جنگیم.

از حدود 24 ساعت پیش بنا به اخبار واصله از سرزمین های اشغالی آذربایجان دسترسی به سایت از طریق آدرس MyTabriz.com نیز قطع شد، لذا همانند دفعات پیشین بخش فنی آزاد تبریز اقدام به ایجاد سایت AzadTabriz.net بعنوان آدرس جدید دسترسی هموطنان داخل کشور نمود . این مهم دلیلی ندارد جز اهمیتی که برای وطنمان و هموطنان عزیزمان قائل بوده و هستیم با تمام هزینه های مالی که از محل درآمد شخصی خود میپردازیم این در حالی است که مخاطبان عزیز خود شاهد هستند که تاکنون حتی از قرار دادن آگهی های تبلیغاتی در سایت بدلیل عدم اطمینان از هماهنگی آنها با مطالب سایت احتراز نموده و تا جایی که توان داشته باشیم خواهیم نمود. اما با توجه به مشکلات مالی در آینده نزدیک سعی خواهیم نمود راهی برای دریافت کمکهای مالی شما عزیزان بیندیشیم.

در پایان جا دارد مجددا از تمام همراهان و عزیزان این رسانه و همچنین همکاران سایت های دیگر خبری که شبانه روز در راه خطیر خبر رسانی در حال تلاش و دوندگی هستند تشکر و قدردانی نموده و طلب موفقیت نماییم.

تحریریه آزاد تبریز

هیچ نظری موجود نیست: