۱۳۸۷ خرداد ۳, جمعه

دوغرو یا کی یالان؟

در طی چند روز گذشته حجمه ای از مطالبی که تنها در برگیرنده نظرات شخصی می باشد، در گروه های اطلاع رسانی اینترنتی و یا بصورت مستقیم به وب سایت های خبری آذربایجانی ارسال گشت. اما در این میان با توجه به مضامین این نامه ها که تنها توسط “یک نفر” که خود را از دسته شریف دانشجویان آذربایجانی معرفی می کند تهیه گردیده و اکثر واژه های به کار رفته در آنها شخصیت های نامی آذربایجان را از جمله پیشه وری، فاخته زمانی و… را خواسته اند به نقد بکشند که فقط در مطالب مذکور تنها یک نام خشک و خالی از آنان به چشم می خورد و بس! ولی دراینکه تلوزیون گون آذ را وابسته، و ملت آذربایجان را گول خورده پنداشته اند … بماند.

حال یک سوال از این دوست محترم داریم و آن اینکه “در کدام یک از مطالب خویش به درخواست های حقوقی و مدنی این ملت پرداخته اید؟!”. چنانکه در گوشه ای از سخنان خویش ناخواسته اشاره به واژه “جنبش ملی آذربایجان” نموده اید! اگر حسن ارک را زیر رگبار سخنان خود میگیرید، تا جایی که به حریم شخصی و خانوادگی ایشان وارد می شوید! که کاری است کاملا اشتباه و سعی در تخریب جهره ها، چگونه با این همه عداوت با ایشان، با نزدیکان وی (به گفته خودتان) ارتباطی تنگا تنگ دارید؟ و اخبار های منتشره در خصوص دستگیری وی را کتمان می کنید! که بدانید نه تنها ما بلکه چندین سایت خبری آذربایجانی دیگری نیز انواع این پیام ها را از منابعی معتبر دریافت نموده اند.

گفتنی است که این مطلب توسط آزاد تبریز و تنها در جهت پاسخ به آندسته که سعی در رد اخبار منتشره توسط این سایت را دارند تنظیم و قصد دفاع مستقیم از فرد یا افرادی خاص را ندارد. اما ناگفته نماند که سایت خبری آزاد تبریز همانند دیگر همکاران پرتلاش خویش همواره سعی در انتشار وقایع و اخبار مرتبط با آذربایجان را داشته و خوانندگان نیز به صحت این اخبار منتشره واقف اند.

به امید آذربایجانی آزاد و آباد

یاشاسین آذربایجان

آزاد تبریز یازار گوروپو

87.03.02

هیچ نظری موجود نیست: