۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

دلیران آذربایجان در اسارت- مارالان تبریزلی

آزاد تبریز- شیر مردان آذربایجان را از سر کارشان وحشیانه به قفس گاه ها مى کشانند، آنها را از خانه هایشان بر سر سفره غذا مى ربایند، آنها را از خانواده هایشان جدا مى سازند، کارشان را که با آن نان آور زن و بچه هایشان هستند از آنها مى گیرند، فرزندان پاک و نازنین آنها را در دریایى از غم جانگداز دورى از پدر فرو مى برند، تا اراده پدران و به زعم خود اراده یک ملت را بشکنند. مگر کدامین ملت تاکنون با چنین روش هاى جنایتکارانه اى اراده اش شکسته است. مگر خللى در اراده عباس لسانى وارد آمده است. ماهیان کوشا و فعال رااز آب مى گیرند تا بزعم خود بر دریاى سکوت جبارانه و گستاخانه حکومت کنند. چه ضعفایى. چه بست فطرتانى. چه دون پایگانى که به اسم دین و مذهب، ملتى حق خواه را به مسلخ مى کشند.

دلیران ترک اولین بار نیست که به زنجیر هاى مستبدان گرفتار مى آیند. فرزندان این آب و خاک را اما ترسى از فداکارى وقربانى دادن نبوده است. از این کشتارگاه خرافات و ستم و نابرابرى و بى قانونى، ملتى رویین تن سر بر خواهد آورد که خود بر خود حکم خواهد راند، که خود آقاى خود خواهد بود. فرزندان، زنان، پدران و مادران دستگیر شدگان باید به دربندان آگاه و دلیر آذربایجان افتخار کنند. آنها گرفتار آمده اند چرا که آزادى و سعادت ما را طلب مى کنند. گرفتار آمدگان روزهاى گذشته هیچ گناهى ندارند. هیچ جرمى مرتکب نشده اند. تنها خواهان آزادى گفتار و آزادى انتخاب هستند. آنان متعلق به نسل جوان و آگاهى هستند که حقوق خود را مى شناسند، براى ستاندن آنها از دست دریوزگان حکومت جعل و دروغ و ترور تاکید دارند و تا برقرارى آزادى و حکومتى مردمى دست از مبارزه دمکراتیک و آزادیخوهانه شان بر نخواهند داشت.

ملت ترک آذربایجان، همچون تمام ملل آزاد و سربلند دنیا، خود باید براى خود تصمیم بگیرد. ما هم نمى خواهیم براى دیگران تصمیم گیرى کنیم. حال هر چه مى خواهید این مبارزان را بدزدید. این صف اما پایان ناپذیر است. این صحنه، آخرین نمایش فیلم استعمار و ظلم و خفت است. ترسى که در دل رژیم و ارگان هاى فاسد و حافظ دیکتاتورى فقیه افتاده، نشانه قوت ما، نشانه برترى و چیرگى ماست. ددمنشى دارد آخرین روزهاى خفت بار خود را مى گذراند. سنگر هاى بتونى رژیم ترک بر داشته اند. به هوش باشیم، بر خواسته هاى خود پافشارى کنیم، آگاهانه از حقوق مان دفاع کنیم.

براى آزاد سازى فرزندان در بند کشیده شده از هیچ کوششى نباید فرو گذارى کرد. سازمان عفو بین الملل، سازمان هاى حقوق بشرى سازمان ملل، اتحادیه و پارلمان اروپا، سازمان ها ى حقوق بشرى ایرانى و بین المللى، خبرگزاریها و روزنامه ها اعم از خارجى یا داخلى مى باید پیوسته در جریان آخرین اخبار مربوط به دستگیر شدگان قرار گیرند. جمهورى اسلامى باید بى آبروتر از این که هست بشود. همگان باید ببینند که این رژیم چه بر سر ترک ها مى آورد که تنها خواهان حقوق انسانى و طبیعى خود هستند.

وظیفه تک تک ماست که امر مهم خبر رسانى را بر عهده گیریم و صداى خود را و صداى دربندان را به گوش و دید جهانیان برسانیم. خبر رسانى و اشاعه اخبار بى قانونى ها و وحشى گرى هاى نظام جزوى از مبارزه خطیر روزمره است. به هر نحوى باید به این مهم جامه عمل پوشاند. دفاع از دستگیر شدگان دفاع از حقوق و خواسته هاى ما و جزوى جدایى ناپذیر از مبارزه سیاسى و اجتماعى ماست. با تمام توان باید از آزادى آنها حمایت و براى آن مبارزه کرد. پرچم مبارزاتى زندانیان را باید با توان و خروشى فزونتر بدست گرفت و به پیش رفت. پایان خفت نزدیک است

هیچ نظری موجود نیست: