۱۳۸۷ خرداد ۴, شنبه

ایجاد شهرک صنعتی زنان در تبریز

مدیر کل زنان و امور خانواده استانداری آذربایجان شرقی از راه اندازی شهرک صنعتی ویژه زنان در حومه تبریز خبر داد.

به گزارش مهر، پروین پیرسمساری ظهر امروز در جمع مشاوران امور بانوان ادارات کل آذربایجان شرقی گفت : گفت : نیاز به ایجاد شهرک صنعتی ویژه زنان به شدت در کلانشهر تبریز احساس می شود.

وی تصریح کرد: احداث شهرک صنعتی زنان برای بهره برداری از فعالیت ها و توانمندی های تولیدی زنان این منطقه بسیار مفید خواهد بود.

پیرسمساری با اشاره به اینکه طرح احداث شهرک صنعتی زنان در تبریز مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: در شهرک صنعتی زنان 10 رشته شامل صنایع دستی، کارگاه فرش، بسته بندی حبوبات، پرداخت نقره جات، کار با قطعات، گل سازی، خیاطی، آرایشگری و کارهای علمی و پزوهشی به همراه پارک ویژه بانوان، ایجاد مهد کودک و مرکز تجاری خرید و تولیدی منظور شده است.

مدیر کل زنان و امور خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه مطالعات ایجاد شهرک صنعتی زنان به پایان رسیده است و فقط محل ایجاد آن در دست بررسی کارشناسی است، اظهار داشت: اتاق فکر فرهیخته نیز برای اولین بار در کشور در شهرک صنعتی زنان ایجاد می شود.

وی خاطر نشان کرد: اولویت اول ما این است که در سال نوآوری و شکوفایی استعدادهای کار،رین به شکوفایی برسد و با ایجاد اشتغال پایدار زنان هنرمند و نام آور توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانند.

هیچ نظری موجود نیست: