۱۳۸۷ فروردین ۲۹, پنجشنبه

پيرموذن جمعه ميهمان B.B.C

سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس هفتم كه در آستانه انتخابات مجلس هشتم از كشور خارج شد و در گفتگو با شبكه تلويزيوني صداي آمريكا (V.O.A) مطالبي عليه نظام مطرح كرد، اين بار قصد دارد نظرات خود را از طريق شبكه انگليسي B.B.C فارسي ارائه كند.

به گزارش «جهان» پايگاه اطلاع رساني بي.بي.سي (B.B.C) كه نورالدين پيرموذن نماينده اردبيل و سخنگوي جناح اقليت مجلس هفتم را از بازيگران فعال در صحنه پارلمان ايران معرفي كرد، امروز چهارشنبه خبر داد كه اين فعال سياسي دوم خردادي روز جمعه اين هفته در برنامه "ميهمان روز هفتم" شبكه مذكور شركت مي‌كند.

در اين خبر كه با عنوان "پرسش و پاسخ با نورالدين پيرمؤذن نماينده اردبيل در مجلس" به عنوان "اصلاح طلبي كه آزاد و منصفانه بودن انتخابات در جمهوري اسلامي را مورد ترديد قرار داده است"، منتشر شده، سفر اخير او به آمريكا را سفر "كاري" عنوان و اعلام كرده است "گر چه پيرموذن براي شركت در مراسم ترحيم مادرش به ايران نرفت اما او گفته است كه به كشورش باز خواهد گشت".

در حالي كه افراطيون دوم خردادي بر اين باور بودند پيرموذن همان حرف‌هايي كه در داخل كشور بيان مي كرد، در گفتگو با صداي آمريكا مطرح كرده و بر همين اساس دليلي ندارد كه او از بازگشت به كشور صرف‌نظر كند و به نظر مي رسيد سخنگوي جناح اقليت مجلس هفتم با سكوت خود به منظور جبران اشتباه گذشته، مسير بازگشت به وطن را هموار كند، بنگاه خبرپراكني انگليس از حضور او در يك برنامه زنده اين شبكه خبر داد.

بي.بي.سي فارسي اعلام كرد "نماينده اردبيل در مجلس هفتم، روز جمعه اين هفته از ساعت 15 و 30 تا 16 (به وقت ايران) ميهمان برنامه زنده "روز هفتم" اين شبكه است.

هیچ نظری موجود نیست: