۱۳۸۷ اردیبهشت ۲, دوشنبه

دفاع تمام‌قامت فرمانده «ناجا» از سردار زارعي

شب گذشته سردار احمدي‌ مقدم، فرمانده نيروي انتظامي كه در برنامه زنده «نگاه يك» حضور يافته بود، در مقابل پرسش مجري، به دفاع تمام‌قامت از فرمانده سابق نيروي انتظامي استان تهران پرداخت كه در هفته‌هاي اخير، اتهام وي، سوژه جنجالي رسانه‌هاي ايران و حتي جهان است.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، فرمانده «ناجا» با اشاره به اين‌كه مسائل مطرح‌شده درباره اين فرمانده صحت ندارد، اظهار كرد: بحث شش نفر نبوده و اساسا موضوع سوءاستفاده از مقام و موقعيت و هتك حرمت هم نبوده و حداكثر ايشان رفتاري خلاف شأن انجام داده كه موضوع هم شخصي بوده است.
وي افزود: البته ايشان از مدتي پيش هم درخواست استعفا كرده بود كه سرانجام جابه‌جا شد.

احمدي مقدم با تأييد بازداشت فرمانده سابق انتظامي استان تهران گفت: اين بازداشت طبق معمول با حكم قضائي و توسط بازرسي «ناجا» انجام شده است.
مقدم با اشاره به لزوم احترام به آبروي افراد، مسائل مطروحه را صرفا در حد تهمت دانست و ابراز اميدواري كرد پس از بررسي مراجع مسئول، سلامت همكار وي ثابت شود.

اظهارات فرمانده «ناجا» در حالي مطرح مي‌شود كه موضوع اتهامات سردار زارعي، سوژه جنجالي بسياري از رسانه‌ها و سايت‌هاي داخلي و خارجي بوده و به ويژه با استقبال رسانه‌هاي عربي و اپوزيسيون روبه‌رو شده است.

با اين حال، هم‌اكنون برخي نزديكان فرمانده سابق ناجاي استان تهران، با اشاره به برخي حاشيه‌سازي‌ها، ادعا مي‌كنند وي مورد ظلم واقع شده است.
اين افراد با ادعاي كار گذاشته شدن دوربين در ديوار خانه‌اي كه زارعي در آن سكونت كرده، آن را خلاف شرع مي‌دانند. گفته مي‌شود اين خانه متعلق به نيروي انتظامي بوده و زارعي از آن استفاده کرده است

هیچ نظری موجود نیست: