۱۳۸۷ فروردین ۲۹, پنجشنبه

صدای آمریکا هیچ اشاره ای به جنایات ارامنه در در قره باغ و فاجعه خوجالی نمینماید

جناب آقای بهارلو

باسلام

با توجه به نزدیک شدن 24 آوریل و تکرار ادعای ارامنه در خصوص نسلکشی آنها توسط امپراطوری عثمانی که احتمالا با راهپیمایی و توهین آنها به ترکیه و احتمالا آذربایجان همراه خواهد بود و نیز حمایت جمهوری اسلامی از آنها در کشور شیعه و اسلامی ایران! به منظور بهره برداریهای سیاسی سووالات و موارد ذیل قابل بررسیست:

  1. در این نسل کشی چرا هیچ اتفاقی برای ارامنه ساکن غرب امپراطوری نیافتاده است آیااینگونه بوده استکه ارامنه بسیار ارام و دور از هر گونه عمل منافی منافع ملی در حال زندگی بوده و به یکباره ارتش عثمانی به آنها حمله ور شده است؟ چرا دولت ارمنستان به پیشنهاد ترکیه جهت بازگشایی آرشیوهای هر دو طرف به منظور برسی واقعیات توسط گروهای بین الملی و بیطرف پاسخ منفی داداه شد و پذیزش بی قید وشرط این ادعا از طرف آنها مطرح است؟

  2. چگونه است که جمهوری ولایت فقیه که ادعای حمایت از مسلمانان و شیعه گری در دنیا را دارد دلارهای نفتی را برای فلسطینیهایی که در حمایت از صدام به روی ایران اسلحه کشیدند ارسال مینماید ولی در خصوص جنایت ارامنه بر علیه مسلمانان شیعه! ونیز جنایت روسها بر علیه مسلمانان بیدفاع چچن سکوت اختیار میکند. چرا ارمنه اجازه راهپیمای و اهانت به ترک و آذربایجان رادارند ولی به آذربایجانیها اجازه برگزاری گردهمای و اعتراض به جنایات ارامنه در قره باغ و خوجالی داده نمیشود.

  3. چرا صدای آمریکا که در ایران مورد توجه عموم مردم و از جمله آذربایجانیها بوده وادعای بیطرفی در پخش اخبار و اشاعه دمکراسی در ایران را دارد هیچ اشاره ای به جنایات ارامنه در در قره باغ و فاجعه خوجالی نمینماید. آیا این شایبه که صدای آمریکادر دست گروه های پان فارس وشونیستی که عداوت آنها با آذربایجانیها اظهر من الشمس است صحت دارد. و آیا آذربایجانیهایی که به گواه تاریخ حق بزرگی بر گردن ایران و ایرانی دارند مستحق این رفتارها هستند و ارامنه ای که در جنگهای ایران و روس به ایران خیانت کردند بایستی محترم شمرده شوند. هدف از مطرح کردن این موارد نادیده گرفتن حقوق ارامنه و ظلم به آنهانیست که آنها نیزانسانند و دارای حقوق انسانی ولی دیدن این صحنه ها و اطلاع رسانی مغرضانه و نادیده گرفتن جنایتهایی که ارامنه بر برادرانمان در قره باغ و خوجالی کردند از طرف رسانه های فارس زبان وهموطنان ایرانی بسیار دردناک است ومن آذربایجانی رادر خصوص هدف از جانگذشتگی ها و فداکاریهای پدرانمان در اعصار گذشته برای ایران و ایرانی به شک و تردید وا میدارد.

لذا خواهشمند است به منظور تنویر افکار عمومی و آگاه شدن هموطنان مان در خصوص جنایتی که ارامنه در جنگ قره باغ برعلیه آذریها و اقلیت کرد در منطقه کلبجر نمودند اشاره شود عکسهای پیوست نمونه ای از این جنایات ارامنه در قتل عام زنان کودکان و دریدن شکم زنان باردار میباشد.طلاعات بیشتر در این خصوص در سایتهای مندرج قابل دسترسی میباشد.

http://www.khojaly.net

http://www.azerbaijanfoundation.org

با تشکر

کاوه از آذربایجان

هیچ نظری موجود نیست: